Obchodní podmínky Nevýchovy

Toto jsou podmínky, které se vztahují na veškerá naše vzájemná jednání, komunikaci a poskytování služeb. Pokud Vás zajímá, jak zpracováváme Vaše osobní údaje, takové informace najdete v zásadách ochrany soukromí.

V tomto dokumentu „my“ nebo „Nevýchova“ označuje obchodní společnost Nevýchova s.r.o., IČ: 02217155, se sídlem Salvátorská 931/8, Staré Město, 110 00 Praha 1, zapsanou v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 216989 u Městského soudu v Praze. Vás budeme označovat jednoduše jako „Vy“.

Když využíváte naše služby, je pro nás důležité, aby pro Vás zpracování Vašich informací bylo srozumitelné a znali jste všechna Vaše práva.

Uzavřením smlouvy s námi potvrzujete, že jste si podmínky přečetli a že jim rozumíte a zavazujete se je dodržovat.

ÚVOD

Co vše upravují tyto podmínky? V podmínkách se dozvíte, jak získat přístup k našim službám a jak je smíte využívat.

Jaké poskytujeme služby? Pokud v podmínkách píšeme o službách, myslíme tím všechny služby, které poskytujeme, například on-line kurz, minikurzy, předplatné, semináře nebo workshopy.

Součástí služeb mohou být autorská díla, zjednodušeně „díla“. Těmi jsou hlavně naše videa, obrázky a texty, ale díla jsou také všechny ostatní materiály, které od nás obdržíte nebo které Vám budou dostupné z našeho on-line prostředí. Proč na ně v úvodu upozorňujeme? Pokud jde o jejich používání nebo sdílení, vážou se k tomu níže uvedená pravidla a pro náš dobrý vzájemný vztah je důležité, abyste je dodržovali.

1. UZAVŘENÍ SMLOUVY

1. Na služby máte nárok od okamžiku, kdy spolu uzavřeme smlouvu. Smlouva ale v tomto případě není žádný papír, který bychom si vyměňovali. Smlouvu jsme mezi sebou uzavřeli, jakmile nám odešlete objednávku a my ji schválíme. Pokud nám pošlete objednávku a my Vám na jejím základě vystavíme daňový doklad, pak jsme ji schválili a smlouva mezi námi je uzavřena. Snadnější už to být nemůže!

2. Vyhrazujeme si právo jakoukoliv objednávku odmítnout. Pokud Vaši objednávku odmítneme, můžete se na nás obrátit a společně se dohodneme, jak postupovat dále.

3. Pro využívání služeb je nutné mít uživatelský účet. Pozor! Váš účet není možné s nikým dalším sdílet. Do našich produktů a Služeb vkládáme nejen to nejlepší, co umíme a známe, ale taky naše srdce. Věříme Vám, že je použijete v souladu s pravidly.

4. Jakmile nám zaplatíte za služby, pošleme Vám přihlašovací údaje k Vašemu účtu. Tyto údaje nesmíte s nikým sdílet. Jakmile je obdržíte, je Vaší odpovědností zajistit jejich bezpečnost (aby Vám třeba někdo nezměnil nastavení, nebo účet nezablokoval). Doporučujeme Vám proto zvolit aspoň bezpečné heslo a pokud používáte sdílený počítač, před odchodem se vždy odhlásit.

5. Pokud Vaše přihlašovací údaje ztratíte, nebo budete mít podezření, že je někdo neoprávněně používá, je Vaší povinností nám to okamžitě oznámit. Pokud to půjde, pomůžeme Vám situaci vyřešit.

2. CO OD NÁS MŮŽETE ČEKAT?

1. Většina našich služeb je dostupná online na našich Internetových stránkách, stačí se přihlásit do Vašeho účtu.

2. Co Vám můžeme poradit, abyste z naši služeb měli co největší užitek? Potřebujete rychlý internet (doporučujeme alespoň 10 Mbit/s), dobrý prohlížeč (za nás je nej Firefox nebo Chrome) a program na čtení .pdf souborů (třeba Adobe Acrobat Reader).

3. Naše Služby nemusí fungovat v některých zemích, které cenzurují obsah (např. Čína, Indonesie a další). Nebo z důvodu nainstalovaných doplňků, které blokují obsah (např. Adblocker).

4. Všechny informace k našim službám, například časy kurzů, informace o předplatném můžete pohodlně najít prostřednictvím Vašeho účtu.

5. I v online světě je potřeba jednou za čas uklidit nebo něco opravit či vylepšit. Pokud budeme i my potřebovat provést údržbu našich systémů, může se stát, že se na chvíli omezí nebo vypnou naše internetové stránky nebo Váš účet.

6. Pokud by Vám něco z našich služeb nefungovalo nebo byste se chtěli na cokoliv zeptat, napište nám na [email protected].

3. PŘEDPLATNÉ

1. Pokud si objednáte naše předplatné, budete mít od nás k dispozici audia, videa, texty nebo jiné materiály.

2. Tyto materiály Vám budou zpřístupněny postupně, podle toho, jaké předplatné jste zvolili. V případě měsíčního a půlročního předplatného se materiály zobrazují po jednotlivých měsících. Pokud jste si zvolili úhradu ceny ve splátkách, může být zpřístupnění dalších oblastí vázané taky na úhradu jednotlivých splátek.

3. Přístup do online prostředí a k materiálům máte po dobu, kdy máte aktivní některé předplatné.

4. DÁRKOVÝ POUKAZ

1. Chcete-li svým blízkým udělat radost našimi Službami, máme pro Vás nachystané dárkové poukazy. Je nám jasné, že dárkový poukaz chcete mít rychle a jednoduše, proto k jeho získání stačí vyplnit objednávku, zaplatit a my Vám kód pro aktivaci poukazu elektronicky pošleme.

2. S aktivací poukazu moc nečekejte, aktivační kód platí 90 dní ode dne, kdy jsme Vám jej zaslali, ale pokud to nestihnete, nebude možné jej později použít.

3. No, a protože každý z nás už se někdy s výběrem dárku spletl, jsme nachystaní i na tuhle situaci. Takže pokud Dárkový poukaz nebyl aktivovaný, můžete nám do 30 dnů od zaplacení napsat na [email protected] a my Vám pošleme peníze zpět.

5. CENA ZA SLUŽBY, PLATBY

1. Cena za Služby, které Vám budeme poskytovat, bude vždy uvedená v objednávce, kterou si prosím zkontrolujte, než nám ji odešlete. Tam, kde to vyžaduje zákon, je cena za Služby účtovaná s daní z přidané hodnoty (VAT).

2. Některé naše Služby můžete zaplatit splátky. Zvolíte-li si cestu splátek, všechny splátky musíte uhradit řádně a včas. V případě prodlení s Vaší platbou za poskytování Služeb můžeme mimo jiné pozastavit platnost nebo úplně zneplatnit Vaše Přihlašovací údaje a poskytování Služeb ukončit. V takovém případě nemáte nárok na vrácení již uhrazených splátek.

3. Pokud nám od vás přijde víc peněz, než odpovídá ceně za naše Služby, vrátíme vám přeplatek. Ale jenom v případě, že bude přeplatek vyšší než 100 Kč při platbě z ČR, nebo 250 Kč (10 EUR) při platbě ze zahraničí. Je to proto, že náklady a poplatky za vrácení by přesáhly výši samotného přeplatku.

4. Abyste nemuseli hlídat, kdy je splatnost další splátky za Služby, využíváme opakované platby, které se automaticky strhávají z karty. Když pro zaplacení našich produktů a služeb použijete platební kartu, dáváte nám tím k této kartě souhlas pro automatické strhávání plateb za objednaný produkt nebo službu v dalším období. Váš souhlas k automatickému strhávání plateb trvá po celou dobu čerpání služby, například až do doplacení poslední splátky nebo dokud máte aktivní předplatné. Můžete ho ale kdykoliv odvolat a tím dojde k ukončení opakovaných plateb. Automaticky strhávaná částka a frekvence opakovaných plateb odpovídá ceně a období zakoupené služby.

5. Pokud dojde ke změně parametrů služby (např. si změníte předplatné nebo splátky), odpovídajícím způsobem se automaticky změní také parametry opakovaných plateb (cena služby a frekvence platby). Opakované platby můžete kdykoliv ukončit v administraci svého zákaznického účtu (zjednodušeně tomu říkáme v nastavení a budete do něj mít přístup po objednání našich produktů a služeb). Můžete taky napsat e-mail na adresu naší zákaznické podpory: [email protected] a požádat o ukončení opakovaných plateb.

6. CO SE DĚJE S VAŠIMI PŘÍSPĚVKY?

1. Jakékoli Vaše příspěvky nebo informace vložené a zveřejněné na našich Internetových stránkách (např. komentáře, zážitky, názory, návrhy, úspěchy, fotografie, nahrávky a jiné záznamy) jsou samozřejmě Vaše. Abychom však mohli poskytovat Služby, dáváte nám jejich vložením nebo zveřejněním právo bezúplatně Váš obsah užívat, zejména z důvodu poskytování, přizpůsobení a vylepšení našich Služeb a při naších obchodních, vzdělávacích a jiných činnostech. Také nám dáváte oprávnění Váš obsah sdílet a zveřejnit v Online prostředí. Tyto informace můžeme také předat i jiným osobám, aby je používali stejně jako my.

2. Vážíme si Vašeho soukromí, proto upozorňujeme, že všechny Vaše osobní a jiné údaje (komentáře, fotky…) vložené na veřejně přístupné Online prostředí, jsou dostupné nejen nám, ale i ostatním uživatelům Služby. Dbejte prosím na to, co do svých příspěvků skutečně vložíte. I když se o to snažíme, nemůžeme Vám bezpečnost údajů z Vašich příspěvků zaručit.

3. Víme, že dokážete být kreativní a můžete se tak dostat do pozice autora určitého autorského díla. Pokud se tak stane a Váš příspěvek nebo jiný nahraný soubor do našeho Online prostředí má znaky autorského díla, udělujete nám bezúplatně právo toto dílo užívat všemi způsoby užití bez omezení místa, po dobu trvání majetkových autorských práv k tomuto dílu a sdílet jej se třetími osobami.

7. OCHRANA NAŠICH VÝTVORŮ

1. Naší práce si však vážíme, proto prosím naše díla neměňte, nedoplňujte, neupravujte, nekopírujte a ani nesdílejte s nikým dalším.

2. Protože jsme na naši práci hrdí, rozhodli jsme se „Nevýchovu“ chránit ochrannou známkou. Tohle označení tedy kromě nás nesmí nikdo používat u svých výrobků a služeb. To Vám však nebrání zmínit Nevýchovu, když o ni mluvíte nebo píšete např. na sociálních sítích nebo jinde.

3. Náš Online kurz a další Služby jsou rodičovské, ne lektorské, pokud není uvedeno jinak. Proto projití kurzem neopravňuje k vykonávání praxe jménem Nevýchovy (např. zakládání Nevýchovných školek, lektorování Nevýchovných kurzů apod.)

4. Naše Díla mohou být vybavena unikátním watermarkem, podle kterého umíme zjistit, který uživatel porušil autorská práva (třeba natáčením obrazovky). Pirátské sdílení nám vadí a není fér vůči ostatním uživatelům. Pirát má povinnost nám zaplatit smluvní pokutu a vedle toho i náhradu škody (ta se počítá jako cena služby vynásobená počtem nelegálního stažení).

5. V případě, že náš systém vyhodnotí online aktivitu ve Vašem účtu jako neobvyklou (např. Přihlašování do účtu z velkého množství zařízení nebo geografických destinací), můžeme Vám pozastavit přístup ke Službám až do objasnění situace.

6. Protože jsme výhradním držitelem všech práv k Dílům, ochranným známkám a příspěvkům, které jsme vytvořili, za neoprávněný zásah do našich práv jste povinni uhradit nám smluvní pokutu ve výši 5 000 Kč za každý jednotlivý zásah.

8. JAK SE (NE)CHOVAT V ONLINE PROSTŘEDÍ

1. Chceme se s Vámi podělit o to nejlepší, co umíme a známe. Přitom ale potřebujeme i Vaši spolupráci, aby se v našem Online prostředí cítili všichni dobře a měli stejné podmínky pro používání našich Služeb. Vytvořili jsme proto seznam Pravidel chování, která nám pomůžou zajistit úroveň našich Služeb a která musíte dodržovat. Jedná se zejména o zákaz:

  • zpřístupnit Vaše přihlašovací údaje jiné osobě (např. kamarádce, sestře apod.);
  • šíření, sdílení, distribuování nebo zpřístupnění materiálů, přepisů a poznámek třetím osobám nebo jiné porušení našich práv k Dílům;
  • sdílení pirátského obsahu nebo návodů, jak se k němu dostat a šířit;
  • dalšího šíření Děl, zejména na internetu nebo v rámci skupinového promítání;
  • vynášení jakékoliv informace z Fóra, focení obrazovek, kopírování cizích příspěvků a jejich dalšího sdílení;
  • urážení, osočování a provokace při jakékoliv souvislosti se Službami Nevýchovy;
  • uvedení nesprávných nebo nepravdivých údajů v objednávce nebo v Online prostředí;
  • sdílení obsahu na našich Internetových stránkách, který se netýká Nevýchovy;
  • prodlení s úhradou ceny za Služby po dobu delší než 15 dnů ode dne splatnosti uvedeného na faktuře;
  • jednání, které vede k šíření spamu, nepravdivých informací, virů, cizích nabídek nebo propagace;
  • zveřejňování nebo jiného použití rasových, diskriminačních nebo jinak nesnášenlivých, krutých, osočujících nebo necitlivých projevů a příspěvků, šíření pornografie nebo jiných nevhodných obrázků, videí a zvuků;
  • šíření informaci, které mohou zasáhnout do naší dobré pověsti;
  • jakéhokoliv jiného porušování právních předpisů nebo těchto podmínek.

2. V případě, že naše Služba umožňuje sdílení, odpovídáte za to, aby vaši sdílnící tato pravidla také dodržovali.

3. Doufáme, že k tomu nikdy nedojde, ale v případě porušovaní těchto pravidel může dojít k trvalému vyloučení z našich Kurzů a dalších Služeb bez nároku na vrácení peněz.

4. V případě takovéhoto vyloučení Vám již do budoucna nemusíme naše Služby poskytnout.

9. POUČENÍ O PRÁVECH SPOTŘEBITELE

1. Tento článek se Vás týká pouze pokud jste spotřebitel. Laicky řečeno – pokud naše Služby nepoužíváte pro své podnikání.

2. Budou-li naše Služby obsahovat nějakou vadu, musíte nám to dát bezodkladně vědět. Pokud to uděláte, máte tato práva z vadného plnění. Naše plnění je vadné, zejména:

  • poskytneme-li Službu, která nemá stanovené nebo ujednané vlastnosti;
  • neupozorníme-li na vady, které Služba má, ač se při takové Službě obvykle nevyskytují;
  • ujistíme-li Vás v rozporu se skutečností, že Služba nemá žádné vady.

3. Práva z odpovědnosti za vady Služby můžete uplatnit prostřednictvím emailu na adresu [email protected], písemně na adrese našeho místa podnikání na adrese Salvátorská 931/8, Staré Město, 110 00 Praha 1, a to i po případném ukončení poskytování Služeb dle této smlouvy.

4. O reklamaci rozhodneme zpravidla ihned, ve složitých případech do 14 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu služby potřebná k odbornému posouzení vady.

5. V případě, že dojde mezi námi ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o poskytování Služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, můžete jakožto spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, nebo si vybrat cestu online řešení sporu na určené ODR platformě.

6. Při uzavření Smlouvy nás výslovně žádáte, abychom Vám začali poskytovat Služby již od okamžiku uzavření.

10. SLUŽBY ODBORNÍKŮ A DOSAHOVÁNÍ VÝSLEDKŮ

1. Naše Služby, názory, myšlenky a postupy jsou zamýšlené pro osobní rozvoj. Nenahrazují a nemůžou nahradit služby lékařů, psychiatrů, psychologů, psychoterapeutů, právních a finančních poradců nebo jiných specialistů. Doporučuje Vám, abyste v případě jakýchkoliv duševních nebo tělesných problémů vždy vyhledali odbornou pomoc - např. svého lékaře.

2. Každý je vždy plně zodpovědný za svůj život a způsob, jakým naše informace využije. Jsme přesvědčení o kvalitách našich Služeb a uděláme vše, abychom Vám poskytli potřebnou pomoc a podporu. Vždy ale záleží na mnoha proměnných – míře pochopení, píli, talentu a způsobu použití našich postupů – které jsou jedinečné u každé rodiny a které nemáme jak ovlivnit. Proto nemůžeme zaručit, že naše rady a doporučení budou fungovat právě u Vás doma.

3. To stejné platí i o názorech jiných uživatelů Fóra, předplatného nebo Našich kurzů. Příspěvky, které sdílí ostatní uživatelé nejsou oficiálními názory a postupy Nevýchovy a nemůžeme za ně nést odpovědnost. Doporučujeme, abyste k nim tak přistupovali a používali svůj úsudek. Každá rodina je jiná, a proto než se jakékoliv rady rozhodnete využít v praxi, zvažte, zda se jedná o řešení, které je pro Vás opravdu vhodné. V každém případě a za všech okolností jste plně odpovědní za svůj život a za své činy včetně způsobu využití informací z našich Služeb. Vzniknou-li vám z Vašeho rozhodnutí jakékoli škody či újmy, nezodpovídáme za ně.

4. Přesto, že naše Služby poskytujeme, jak nejlépe umíme, i u nás se může vyskytnout chyba. Neodpovídáme proto za obsah příspěvků, reklamních spotů, nabídek služeb nebo jiných informací zveřejněných v Online prostředí; ani za újmu, která vám nebo případně jiným osobám vznikla:

  • z použití nebo z nemožnosti užít materiály nebo informace, které jsme Vám poskytli;
  • v důsledku zneplatnění Vašich přihlašovacích údajů z důvodů nezávislých na naší vůli nebo z důvodů stojících na Vaší straně;
  • v důsledků upgradu, provedení údržby nebo oprav systémů nebo zavedením nových funkcionalit v Online prostředí;
  • v důsledku využití služeb třetích stran zveřejněných v Online prostředí;
  • v důsledku nefunkčnosti nebo nedostupnosti našich Služeb, včetně škody způsobené ztrátou dat či vložených příspěvků.

11. JAK SPOLU MŮŽEME KOMUNIKOVAT?

1. Když po Vás někdy chceme něco písemně, nebojte se, nemusíte hned na poštu. Myslíme tím e-mail. Doručování všech písemností mezi námi probíhá přes e-mailovou adresu uvedenou ve Vaší objednávce. Veškeré sdělení Vám také můžeme posílat prostřednictvím našeho Online prostředí, s čímž uzavřením Smlouvy souhlasíte.

12. PO JAKOU DOBU TRVÁ NÁŠ SMLUVNÍ VZTAH A JAK HO MŮŽEME UKONČIT?

1. Smlouvu uzavíráme vždy na dobu trvání Vámi objednaných Služeb. Naše Smlouva může ale ve výjimečných případech skončit i dřív. Můžeme ukončit Smlouvu vzájemnou dohodou, jednostranným vypovězením nebo odstoupením od smlouvy.

2. Máme právo odstoupit od smlouvy zejména pokud porušíte Pravidla chování. Pokud odstoupíme od Smlouvy s Vámi, máme právo Vám naše Služby neposkytovat ani v budoucnu. Využijeme-li našeho práva odstoupit pro porušení Pravidel chování, nemáte nárok na vrácení ceny za Služby.

3. V případě skončení smlouvy poskytnutím Služby nebo předčasným jednáním, zůstávají v platnosti a účinnosti následující ustanovení podmínek: čl. 7, čl. 8, čl. 9, čl. 10, čl. 11, čl. 12 a čl. 13 podmínek.

13. ZÁVĚREM

1. Smlouva a tyto Podmínky se řídí českým právem. Proto také veškeré spory budou rozhodovány obecnými soudy České republiky.

2. Protože je naše Podmínky potřeba pravidelně aktualizovat a měnit, počítejte prosím s tím, že k tomu bude docházet. Zpravidla se bude jednat o změnu týkající se rozsahu Služeb, zejména pak doplnění Služeb, změnu Pravidel chování, kontaktních údajů, rozsahu způsobu užití našich materiálů nebo změnu potřebných technických parametrů pro funkčnost Internetových stránek.

3. Vaše nebo naše selhání nebo opomenutí vymáhat svá práva ze smlouvy a těchto podmínek nebude považováno za vzdání se těchto práv do budoucna a nezakládá mezi námi zavedenou praxi.

4. Uzavřením smlouvy potvrzujete, že jste se seznámil/a s těmito podmínkami a že s nimi souhlasíte.

5. Tyto podmínky jsou účinné od 1. 6. 2024.